snipp snapp snut, så var sagan slut

just nu så kännde jag bara, "Jag tar mig en sväng in på bloggen för att se om något hänt!" Men tänkte ju ändå skriva några rader! Inte så ofta jag har just dem tankarna vid denna tidpunkt. hehe

Jag har kollat klart på alla mina serier nu men som sagt, jag spelade in Christine. Känner att jag behöver lite sömn!  Så skönt att komma i säng relativt tidigt iaf.

Jag undrar dock var familjen en våning upp håller på med? det låter som att dem välter stolar och springer och dunkar, låter som att taket går sönder snart och dem ramlar in här eller något...jätteirriterande! Ibland låter det till och med som att dem är inne hos oss.

Hoppas att alla haft en riktigt mysig tisdagskväll!
God natt, dröm sött:)

Kommentarer
Postat av: Helena

SV: Eller hur blev det bra!!! :D Jag är nöjd!



Ja, det är per produkt. Men jag har typ bara sminkborttagningen och daily cream de andra har jag bara provat en gång :)

2010-04-27 @ 23:08:43
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0