Sista kvällen med gänget

Härlig kväll med min finaste Lampan!

Sista kvällen med gänget igår! Det var faktiskt kul, väldigt mkt folk på ett inte så jättestort Nybron.
Vi kom precis in innan 22 så vi slapp betala inträde. De första jag träffar är Totte, Empa och Fille, alla glada att se mig och jag dem så det blev kramkalas. Sen kom även JP och Tim dit. Calle var också med och sen Jimmy. Det blev dock inte mkt dans men drinkar och cider och prat! mysigt!

Senare på kvällen träffade jag Jonas och André från mammas jobb...trevligt:D
Jag tycker att kvällen var lyckad! Lampan ville gå hem tidigare och resten av gänget drog också. Ville inte gå hem själv till myrtorp så jag sällskapade med JP. Men när jag skulle till Lampan gick jag själv så kommer det en kille som heter Linus bakom mig och ropar och så. Trodde han skulle göra ngt, ta min Iphone eller ngt men icke. Han ville inte att tjejer skulle gå hem själv för dte finns så mkt skit i Eskilstuna. Väldigt snällt tycker jag. Så han följde med till nyfors och sen gick han hem. Stort tack Linus!

Nu har jag just käkat pizza, vi tog hemkörning..höhö! kanske blir bio med Lampan..beror på. Annars en myskväll i soffan! :)

PUSS

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0