en liten biktstol

Hej hallå!:)

Jag måste erkänna en sak...fast ni är nog redan medvetna om saken...med ni menar jag er som läser mina blogginlägg såklart ;)
Jag har kommit av mig lite på bloggen, förut försökte jag blogga varje dag eller åtminstone varannan..men nu har jag glömt bort den lite. Det har både positiva och negativa sidor.
De positiva är att jag inte känner att jag måste blogga hela tiden och att jag bara kan vara liksom...det är skönt att ta en paus. Det negativa är då att jag skriver ju inte av mig..känslor och allt stannar kvar innombords och kokar ihop sig till något annat...om det är agressiv, glädje eller sorg vet man inte riktigt innan det bryter ut :P Jag har lite svårt att bara börja prata om hur jag känner och så...så istället låter jag det bara vara och grubblar på det i hemlighet.

Skolan är väll som vanligt...har dock inte lika mycket lust att gå dit längre men det är inte så lång tid kvar nu! WOHO!!!! :D

Vi har iaf kommit igång lite med projektarbetet! Kom på att jag måste skriva rent och grejja i min loggbok så att Lillian får den snart, efter lovet blir det då. Hoppas på att vi får det resultatet vi vill ha eller iaf så nära som möjligt!

Hur är det med er alla? :)

Kommentarer
Postat av: emil

Det är fina fisken :D

2010-02-17 @ 20:45:58

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0