Tessi i ett nötskal (men oftast smart! )

hej bloggen!
hehe, ja det var ju ett tag sen igen:P

Vill bara säga att den 5.e februari...då det var studentfest på harrys var en helt underbar kväll med hela gänget igen! :) Tack så hemskt mycket för den kvällen/natten! :)<3

Jag och Milla<3

Jag hade ju bröllopsmässan att vara med på mitt i allt så gissa om jag var trött:P

Idag var jag till skolan...men hade jag några lektioner? neeej! :( Jag hängde med malin och madde en stund och sen när malin åkt hem åkte madde och jag hem till mig:D Sen när tiden var inne, vid halv 4, så åkte vi in och träffade milla! Vi köpte biljetter till 100-dagarsfesten den 3:e mars på Harrys! WOHO! snart är det fest igen :D

Efter det åkte madde hem och jag och milla till mig för att hämta lampans tång sen till bussen igen som vi missade..så då gick vi, sen missade vi en till buss..suck!  Vi kom fram till lägenheten men gick upp i fel port..smart som man är! åkte upp och ner till varje våning sen så frågade jag vilken port xD

När jag skulle hem igen och skiljas från  milla så hann jag faktiskt med en buss!:D YAY för mig!

Nu ligger jag bara i min älskade säng och väntar på att en viss person ska vara social med mig! :D

hoppas att alla har det bra! <3

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0