kluven

Hallå där!
Det gick ju bra att följa upp till det förra inlägget:P jaghar inte använd datorn så mycket kan jag använda i mitt försvar då :P Dagen har spenderats med Lampan! :) Vi har varit på stan och haft jätteskojj ihop! Vi var och tittade på mobiler och en försäljare tjatade om Iphone och berättade även att satio inte alls var något bra, mycket reperationer menade han. Jag började släppa tanken om satio snabbt då, den kostar ändå 6000:-
Men en iphone? vet inte riktigt? är det jag? Dem mobilerna är väll jättebra och så men aa...jag fick kolla lite på pappas iphone och det gick bra men det var många applikationer som jag inte ens skulle använda då..men det kanske kommer med tiden?


Därför skulle jag behöva ha era åsikter! vad tycker ni?

Jag hittade en annan också som heter HTC...men det kanske inte är lika bra. Jag är lite kluven, som tur är har jag några dagar på mig att fundera! :)


Hoppas att alla haft en fin dag!
Ciao!

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0