Inte glad

Idag var det fail! Vi skulle vara med i 10-kampen för avgångsklasserna. Tror ni att det kom många? NEEEEJ! Det var jag, milla och malin n. I vissa grenar var man tvungen att vara 6 pers eller hela klassen! Great klassen! tack för att ni ställer upp! Vi fick inte delta i tävlingen. Vi var skapligt arga och sura!
PG sa att vi skulle gå och fika istället och att han bjuder oss men ändå jättedålig stil! Sista veckan efter 3 år och ni bryr er inte ens! Och det värsta är att få ett svar "Varför ska jag ställa upp när du inte ställt upp för mig under de här 3 åren?". Är du dum i huvudet eller spelar du bara? Jag känner inte henne så bra eller har någon som helst relation med henne och som om att jag vill ha det! Hon kan dra åt ********!

Nu när det är sagt...så har jag köpt ett till par skor! :D Tog en bild...såhär kommer jag se ut på studentfesten fast med mer smycken och smink! :P






Sådär är kvällens outfit då...

Såhär ska jag ungefär se ut på dagen:P



Nu ska jag gå och ha det jätteskönt i ett bubbelbad!

Puss

Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Neej vad jobbigt! :(

Men jag måste säga att SNYGG är du iallafall:)

Jättetråkigt att ni inte fick delta!

SV:

Det där lät ju romantiskt!

:D

2010-06-09 @ 18:49:43
URL: http://babymelody.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad tråkigt att ni inte kunde delta, dålig stil!!!

Gud vad fin du är i dina studentkläder! Snart är det din dag!!! Kram Anna

2010-06-09 @ 19:52:37
URL: http://ansen.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tror Tindra blev glad för docksängen!

Tänk att efter din student slipper du dessa människor! De verkar inte så smarta...stackars dig att de inte tänkte på dig med maten...

Ha det bra!!! Kram Anna

2010-06-10 @ 21:46:07
URL: http://ansen.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0