Dagen efter

Hejsan!
tänkte bara kika in här och berätta att kvällen blev väldigt lyckad igår!! :D Vi alla hade superkul!
drinkar, shots och en massa dans! :) Ingen baksmälla som jag känner av heller. Jag sov och bästaste milla inatt! Min skjuts blev bortlovad till ngn annan och ville inte låta milla gå själv. Idag har jag väldigt ont i ryggen fter jag och milla ramlade på dansgolvet xD Vi halkade, det var blött och sen en massa glas...så var bog ett glaskorn som spelade oss ett spratt. Det var dock inte lika skönt och kul att landa på glaset:P  Men, men vi hade kul ändå ;)

Tack alla för en jättebra kväll/natt!
Idag, torsdag hade jag och milla tagit ledigt fårn våran APU för vi hade ingen lust att gå dit dagen efter precis:P Men imorgon är det dags att ta sig till praktiken, jag ska vara i stan nu i 2 månader och hoppa sdet går lika bra som det gjort i torshälla! :)

Nu ska jag ta och göra mina mackor! :)

Hoppas att allt är bra med er! :D

puss och god natt!

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0