long time no see

hej där ute i halkan! :)
ja, det var ju ett tag sen jag skrev här..hehe! fy skäms säg:P
Nu börjar äntligen snön smälta och solen är framme nästan varje dag, härligt alltså:D MEn det är inte lika härligt att det är så halt! Har höllt på att halka säkert 100 ggr idag. Får hoppas på att detta inte slutar med några brutna ben:P

Jag har ju varit sjuk i 1 vecka..så igår var det min första dag ute igen! Till skolan! hehe, hade inte så socialt liv hemma i soffan. Jag låg mest och sov hela veckan känns det som. Inge kul alls med 40 graders feber och massa annat.  Skönt att det mesta är över, nu är det förskyldning och halsen kvar. 

Jag känner mig lite duktig ifa..haha! JAg låg efter med lite arbeten som jag inte hade någon lust med att göra men jag tog mig i kragen och gjorde dem så nu har lärarna dem..hoppas jag:O så dem inte kommit bort på vägen. Får hoppas på att det blev ett bra reslutat också:) 

Hoppas att allt är bra med er där ute! :D ha det bäst!

Dröm sött!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Stackare dig som haft feber o allt. Skönt att du är piggare nu!!! Kram Anna

2010-03-17 @ 11:21:19
URL: http://ansen.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0