Det närmar sig

Måndag, och det känns som att studenten närmar sig med stora steg! härligt värre! :D Idag har jag varit i skolan fast vi hade ju egentligen ingen lektion så istället gick vi på stan och fixade lite grejjer och sen hade vi ett prov i kultur och stilhistoria. SISTA plugget för mig då, hur skönt som helst att ha det gjort!
Men så snäll som jag är så hjälper jag milla att plugga lite!

Idag har jag och milla också klippt oss. Vi har varit på tuna park och köpt lite sen har jag även fixat presenter till mina handledare på praktiken, eller ja...bea och jag. Hoppas att dem blir glada! :D

Nu ska jag sätta på mig min studentmössa, ta lite kort, skriva inbjudningar, hjälpa milla, äta, skriva önskelista, städa och lite till!

Ha det super alla!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja vad fort tiden går nu...snart är din studentdag här!!! Ha det så bra! Kram Anna

2010-05-31 @ 21:00:13
URL: http://ansen.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0