sängen, min oas för kvällen?

Tung i huvudet, ont i ryggen, trött, glad, varm..ja det är så jag känner mig just nu. Mamma hålle rpå med maten och jag har ingen som helst lust att käka. Vill bara tvätta bort sminket och krypa ner i sängen för en liten powernap! Men jag vet hur jag är med powernaps...haha, dem blir oftast längre än 20 min:P
Men ja, få sen hur jag gör efter maten. Måste äta lite iaf.


Inget speciellt på tvn idag heller, eller jo Håkans Bar iofs..men jag har inte följt det så noga. Jag kanske ska mysa ner mig i sängen med en bok och lite thé! Det skulle vara mys, men jag är ingen bokmal men ändå! hahah

Nu känner jag lukten av maten och det är dags för att äta!

Ha det bäst!

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0