Skulle stannat i sängen

Idag har dagen inte varit så värd. Jag har inte varit så glad heller, mest lite irriterad och trött. Så nu väl hemma! ska bara lägga mig i soffan och chilla. SKÖNT! Blir ensam hemma ikväll också..vad ska man hitta på?
Det är dags för att försöka återskapa min tisdagliga myskväl...Ugly, Betty, Desperate Housewives, Cougar Town och Christine står på menyn. Finns på mobilen! men först ska jag nog se vad jag har för pengar på kortet kvar om jag kanske kan unna mig en cola? hm..får se!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Inga roliga dagar när det känns tungt o jobbigt. Hoppas morgondagen blir bättre. Ta hand om dig!!! Kram Anna

2010-05-19 @ 21:39:49
URL: http://ansen.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0