Söndag - sista dagen på veckan

Söndag igen! Vad tiden går!! Jag skulle bara vilja vara ledig en längre tid tills jag känner att jag vill gå iväg till skolan, om det nu ens är möjligt:P Men imorgon vill jag och milla iaf gå till skolan för då ska vi köpa guldbiljetten till festen på studentkvällen! Vi ska åka limo!!!:D

Dagen började med en ganska tidig morgon..Jag, mamma och pappa åkte till vomtorp för att titta på betesläppet! Och jisses vad folk:O Det var folk överallt och det kom fler och fler bilar! Trodde aldrig att det skulle vara så mycket folk! Antar att det är fler än jag som älskar kossorna:P

Vi gick tipspromenad, tittade på kossorna(stora och små) och drack o åt mjölk&bullar!:D mys!
Här kommer några bilder! (fick inte så många bra bilder, fick inte jättebra lägen men här är lite ändå ;P)

MUUUUH!


Don't mess with me or my cow friends!


Så gölliga!


Vill du följa med mig hem? (a)


WOHO! freedom!


Äntligen vååår!

Resten av dagen har jag bara tagit det lungt! Varit ute och gått en sväng med finaste milla och sen nu här vid datorn igen. Kanske bra att börja plugga nu? Hmm...får se om jag kommer på hur jag ska göra det :P
Ha en underbar söndagskväll :)

Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Awwww! Vad gulliga dom är, jättefina bilder! :)



Så kul att höra att du gillar mina tips!

Försöker verkligen göra en blogg som inspirerar. och hjälper gärna med alla frågor kring hudvård, smink och kroppsvård!



Planerar att öppna en stor salong med allt under samma tak! :D



Hoppas din vecka blir superkul! Sov så sött!<3

2010-05-09 @ 22:40:44
URL: http://babymelody.blogg.se/
Postat av: Anna

Hello! Åhh vad kul med alla kossorna! Hade med tänkt åka men vi var ju i Göteborg. Det var en härlig tripp...maten lagades inte framför oss. Men vi blev så uppassade och det var supergott!!! Ha det bra! Kram Anna

2010-05-10 @ 18:26:42
URL: http://ansen.blogg.se/
Postat av: Karin

Naaawe, vad söta! Mys : )

Sv: Ja, vi kanske kan gå dit tillsammans nån dag om du vill! KRAM

2010-05-10 @ 18:50:47
URL: http://kakan84.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0