trötter

Lite trött jag är idag! Igår var jag ute på Harrys med milla! Vi firade 1 månad kvar till student! WOHO! Skitkul! Känns som att det var ett tag sen jag var ute. och när jag tänkte tillbaka på det ännu mera så var det ju studentkryssningen vi var sist på. Saknar massor :/ men men, stundeten kryper sig inpå oss och det finns ju en hel lista på saker som behövs fixas!

Jag gick upp vid 15 idag, skönt att sova! men lika irriterande hatt höra den där väckarklockan gå igång hela tiden och inte låta mig vara! Dagen erbjuder bara slapp för mig idag. orkar inte dorekt ta mig för något. kanske blir att jag försöker få klart mitt samhällsarbet, det visar sig! Annars blir det nog plugg med milla. Vi måste tuta och köra!

Skulle ju helst vilja ligga framför tv:n men den har min bror och hans kompis lagt första tjing på. Får väll se när den blir ledig.

Ha det bra idag alla! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad härligt med sovmorgon! Tänk att det är så kort tid kvar tills studenten, det var väl värt att firas!

Det blev inga kossor för oss idag:( KRAMAR

2010-05-13 @ 21:22:06
URL: http://ansen.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0