Underbart väder

Skapligt trött! Jag har kört hårt hela dagen idag på praktiken. Men det har faktiskt gått bra och varit kul..tack och lov! Idag har jag exponerat om i affären...ska ta kor imorgon och lägga upp här tänkte jag, eller så kan ni ta en sväng förbi Drottninggatan(Interflora Blomsterverkstaden) i eskilstuna och se det live! Blev jättenöjd:D Imorgon är det ett stort bröllop som vi ska förbereda...skitkul ju:D
Jag ska böja redan kl 8 imorrn bitti...så måste lägga mig lite tidigare för annars kanske allt inte går så bra:P

Vilket underbart väder idag! Jag älskar det! :D Hoppas det är lika fint imorrn!

Nu nyduschad och fräsch sitter jag och tittar ut genom fönstret och försöker avgöra om det duggar eller ej? hm..ska nog gå ut på balkongen och titta:P

Hur har eran dag varit?
Puss

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag ska gå förbi imorgon o kika hur fint det blev! Du är så duktig!! : ) KRAMAR

2010-05-20 @ 21:44:27
URL: http://kakan84.blogg.se/
Postat av: Baby Melody

Vad bra att det gick fint för dig! det visste jag :D



Kul med kort, ska kika in sen.

Idag ska jag gå äta afrikanskt mat hos vänner, blir superkul!:)Innan det så ska jag fixa hemma och handla grejer till stranddag imorgon :)



Puss o kram <3

2010-05-21 @ 13:15:00
URL: http://babymelody.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0