uppladdning

Nu börjar helgen lida mot sitt slut men det är bäst att försöka göra kvällen till det lilla extra och få ett skönt avslut så du är helt omladdad tills imorgon! Det ska ialla fall jag göra! Jag ska strax tappa upp en varmt skönt bubbelbad och bara koppla av! Det ska bli så underbart skönt!
Jag har så ont i ryggen idag också så förhoppningsvis så släpper smärtan lite.

Efter badet blir det att titta på Bones med käraste mamma, spännande! Den serien är bara så fängslande och vi har följt det ett bra tag nu.

Det är en jättebra uppladdning med bad och sen bara ligga och slappa framför tv:n, kanske lite uppiffning som maikyr och pedikyr eller liknande!


Har alla haft en bra och skön helg? Det har jag, jag har bara slappat och haft det jätteskönt! :)

Until next time! XOXO

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0