vad säger ni nu?

Just nu så är jag lite irriterad faktiskt!

Vi har haft lite problem med tillbehören av flaken till studenten och det är jag och mina vänner som får skiten för det. För att vi "inte har lyft ett finger". Vilket jag inte tycker stämmer alls. Jag har spenderat tiden från jag kom hem tills nu till att ringa runt till olika ställen där elverk ska finnas. Ingen vill hyra ut det dock, oftast har dem blivit förstörda efter en student. Jag googlade runt och där fanns det...förhoppningsvis!
Flak till uthyres med allt komplett! elverk, ljudanläggning, chafför och lastbil! Jag tar kontakt med personen som har hand om det och han tror att det ska finnas ett kvar, men är inte helt 100% säker. Jag ska ringa tillbaka imorgon och se hur det blir.

Nu ligger det till så här istället: de som tycker att jag och mina vänner inte gjort ngt får bita i det sura äpplet! Om det finns flak så har VI fixat allt och dem inget. hah, hur känns det nu?

Och vem tycker att den har rätt att komma fram att säga om ni inte fixar det här så får ni inte åka med på flaket. kanske är det era asses som ryker nu.

Hasta La Vista babies! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Men gud vad en del ska hålla på och tro att dom kan styra och ställa med alla!!! Skit i dom för du är bäst!!! Kram

2010-05-04 @ 19:32:45
URL: http://ansen.blogg.se/
Postat av: Baby Melody

Håller med Anna, skit i dom!

:)

2010-05-04 @ 19:57:05
URL: http://babymelody.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0