vart är solen?

Nästan alldeles nyvaken. När solen lyser in i mitt rum så känner jag bara, solen!! jag måste gå upp! :D Men idag var det inte så..det var ingen sol som lyste in i mitt rum :/ Solen vart är du?! Jag vill ju steka!
Det var nämligen mina och min moster Karins planer för dagen. Attans också.

Jag kom på när jag låg i sängen att jag har lite kvar att plugga på..så det är nog bäst att göra det och sen kan jag fokusera på studenten och allr runt omkring!

Hoppas att alla haft en avsappnande helg hitills! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Du måste ju dansa soldansen ju! Ha det bra idag!!! Kram Anna

2010-05-23 @ 11:13:31
URL: http://ansen.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja nu får solen lov att komma fram!! Det här vädret är inte okej!



Sv: Det var lite senare jag gick förbi så det var stängt! Annars hade jag kommit in o sagt hej : ) KRAM

2010-05-23 @ 11:33:11
URL: http://kakan84.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0