Märker inte skillnaden längre

Hello alla fina!

Vill bara passa på att säga grattis till alla pappor där ute! :)

Idag har jag, bror och pappa åkt upp till södertälje till min syster och hennes kille för att fira farsdag! Det var mysigt! Lyckades smussla med mig presenten också utan stora frågor från pappas sida. Vi hade fixat ett litet paket med celofan runt om. I paketet fanns det Blossa glögg med apelsinsmak, papparkakor och lita olika choklader. Jag tycker att det blev jättefint och det tycker nof de andra med!

Nu till Veckans Höjdpunkt då! Det måste jag verkligen säga att det var fikamyset igår på 1st Class Café! Eftersom jag legat sjuk hela veckan och de saker jag gjort då inte direkt slår gårdagen så var det ju inte så svårt att komma fram till höjdpunkten. Det är härligt att veta att kontakten finns kvar, att det inte är borta bara för att vi valt olika program och skolor inför gymnasium! Vi pratade om så mycket och fick reda på mycket nytt om varandra också!

Nästa gång vi ses alla igen blir den 26 november, tror jag det var. Då hade jag tänkt bjuda på mat här hemma om det nu passar och sedan gå ut på krogen tillsammans!

Från en sak till en annan...Det är ganska långtråkigt att gå hemma hela tiden nu och bara göra samma saker hela tiden, jag uppskattar inte helgerna lika mycket som jag gjorde förut för jag märker ingen direkt skillnad på dagarna. Det var som Lampan sa igår "Vi har helg varje dag!".

Är vääääldigt trött pga att jag är sjuk fortfarande så känns som jag somnar närsom..hehe. Men först
Dagens Bild!



Godnatt! XOXO

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh, Södertälje! Där bor ju jag :)

2011-01-12 @ 19:04:22
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0