Ut i snön!

Hallå där bloggen!

Idag är jag faktiskt glad! Idag får jag gå ut en sväng! Jippi! Min ork ligger på 0 men man måste ju kämpa lite! Tittar på klockan och ser att jag är sen som vanligt! suck! 
Är glad att jag kunde sova hela natten iaf och att det ända som störde var klockan som ringde på morgonen.

Min aptit brukar ligga på - när jag är sjuk, men idag tänkte jag varm choklad, juice och ett winerbröd men så såg jag att det inte var något gptt winerbröd så blir bara varm choklad och juice. Borde gå tills jag kommer hem igen.

Idag är det staden som gäller med lampan, vi har lite ärenden att uträtta!

DB! Apelsinjuice! mycket bra vitaminer i! ska nog börja äta apelsiner, och satsumas med! Så blir jag av med förskyldingen snabbare! Nu måste jag snabba mig lite så jag passar in tiden med lampan!

Ha det bra i snön!

XOXO


Kommentarer
Postat av: Helena

Krya på dig nu min lilla älskling! Saknar dig massor!

2010-11-11 @ 12:30:08
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0