Funderingar

halloooo!
Jag har tänkt på en sak..

Jag ska nog föra in lite olika saker här i bloggen som Dagens bild, eller Dagens egobild eller liknande.(Bilden ska vara från den dagen jag gör inlägget/inlägg) Och sedan Dagens garv, eller veckans garv. Tror att jag då kommer börja få igång bloggandet på en annan nivå.
Det är ju min blogg så lite ego får jag vara!

Jag har ju även sagt att jag ska byta bloggdesign och det är inget jag bara säger utan har fundrat lite på det under dagen och tror att jag kommit fram till något bra.


Dagens egobild!


XOXO!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Bra ideer du har om din blogg. Tjusig/rolig bild på dig:) Hoppas vi ses snart!!! Kram Anna

2010-10-24 @ 18:52:45
URL: http://ansen.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0