Paniken växer

Härlig höstmåndag! Trevligt att vakna upp med förskyldning, huvudvärk och hes så jag knappt kan prata.
Får försöka ta tag i dagen ändå och göra den till okej iaf!
Tänkte fortsätta planeringen inför mammas 40-årsdag! det börjar arta sig..Men sen är det ju såklart pengarfrågan! Pengarna börjar sina och paniken växer! Har tänkt säkert 1000 gånger att när jag får min lön då ska jag lägga undan pengar ifa jag skulle behöva ha..men lyssnade jag till mitt råd då? neeej:P haha...så får se hur det går men på något sätt löser det sig alltid. 

Det är ju inte så jättelätt att få jobb heller. Tycker man söker och söker och söker! Sen får man frågan "jaha, vad gör du om dagarna? Går du bara hemma och slappar och har det bra?" Då blir det lite som..hm..ja, jag har verkligen valt att jag vill vara arbetslös och inte få lön! Tycker att alla som söker jobb gör sitt bästa och bara för att man inte har jobb och är jobbsökande så blir man lite nedtryckt när man får höra att de andra tror att man bara går hemma och slappar. 

Jag hoppas på att jag kan få ett jobb snart! Sen i vår ska jag nog ta en kurs i entreprenör! Det är mitt mål just nu! 


Hoppas att alla har en überbra måndag! PUSS 

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är klart att de allra flesta vill ha ett jobb att gå till och inte bara söka olika jobb utan napp.

Förstår att det kan bli jobbigt med folks kommentarer men skit i dom...inte lätt förstår jag men de är inte värda det. Du är bäst:) Kram Anna

2010-10-13 @ 20:13:06
URL: http://ansen.blogg.se/
Postat av: Helena

Det kommer ska du se älsklingen! Jag lovar! :) Skönt att vi fick iväg ansökningarna också idag! Mihi! Finns en liten utmaning till dig på min blogg ;) PUSS

2010-10-14 @ 23:29:00
URL: http://luumastankar.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag håller mina tummar för att det dyker upp nåt bra jobb snart! Lyssna inte på folks dumma kommentarer! KRAMAR

2010-10-16 @ 14:59:57
URL: http://kakan84.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0