sovtajm


Lite franska.

Just nu befinner jag mig i sängen. ska alldeles strax sova då jag har tvättid imorgon bitti kl 7! Får väll skylla mig lite själv eftersom jag tog den tiden men måste man ha rena kläder så måste man.
I dag kom syster hem! och hon ska stanna över helgen! JIPPI! Vi har massor att göra!
Vi bakade en tårta till pappa för att fira honom förtidigt eftersom syster inte är i stan när han fyller. Det var uppskattat trots att sugarpasten blev lite fail. men men..
Är hur hungrig som helst, fattar inte! åt massa mat, pch sen en stoor tårtbit. Känns som jag alltid är hungrig men mår illa när jag väl ska äta..

Nu ska jag gosa ner mig och sova några timmar innan jag måste upp igen!

Ha det bäst, godnatt

 

 


Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0