Vart tog den söta lilla flickan vägen?

Torsdag...eller? aa..Har en tendens att blanda ihop dagarna med det är väll sånt spm händer då man bara går hemma. Idag så har jag träffat milla och vi hade våra skratt vi! Vi var på rekryteringsmässan för att försöka hitta något jobba som kunde passa oss men det var inget tilltalande men jag tog iaf ett häfte från Mälardalesnhögskola för jag ska kolla in några utbildningar.

Sen var vi en sväng till tuna park och vi var speciellt duktiga för vi gick dit och sen hem också..ingen buss för oss inte.

Nu sitter jag i soffan och slänger ett öga på Robinsson...brukar inte titta på det men ändå blir det att blicken vandrar dit omedvetet sen kommer man på att man är helt inne i programmet:P

Just nu har jag en låt på hjärnan som går... "vart tog den söta lilla flickan vägen? ingen som vet, ingen som vet!" haha

Imorgon ska jag och milla hälsa på och tracka PG sen kommer syster hit! YAAAAY!

Ha det bäst! PUSS

Kommentarer
Postat av: Anna

Den söta flickan är DU!!! Hoppas vi ses i helgen:)

Kram Anns

2010-10-07 @ 22:40:11
URL: http://ansen.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0