Huvudvärk

BUHU! vilken huvudvärk jag har!

Idag har jag varit på stan med min kära syssling Sandra Bambi Ohlsson! Ni kanske undrar vart "Bambi" kommer ifrån och det är ett av många smeknamn hon fått! haha! Vi hade det trevligt på stan och för det mesta var det väll killar och så vi pratade om...och killar..det såg inte så bra ut i alla lägen.

På vägen hem så var bussen smockad såklart...min lycka. Precis innan bussen körde så började jag få ont i huvudet, yrsel och illamående...hallå vart kom det ifrån? mått bra hela dagen. När jag kom hem så hade jag världenshuvudvärk så jag käkade lite men det gick fortfarande inte över efter alvedon. La mig i soffan och försökte vila men så fort jag reste mig upp så kom det som en smäll. Jag blir alltid så trött när jag har huvudvärk så har praktiskt taget gäspat ända sen kl 17 idag.

Nu ska jag stänga ner allt mitt på datorn och lägga mig i min sköööna älsklingssäng och försöka sova bort det onda! Imorrn blir det bio med moster Karin! Ha det bäst alla!

PUSS 

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0