Min dag med lite skryt

Idag så har jag färgat håret....all by myself! Jag vet jag är bäst! (Kände för en liten skrytstund).

Det blev okej...eller jag har inte kollat resultatet för jag som alltid är sen var tvungen att springa iväg med blött hår till bussen. Min moster Karin och jag har varit på bio! Som vi har längtat efter denna film! Filmen heter ju såklart I rymden finns inga känslor

Och jag tycker det var skitbra! och rolig! haha...det var en scen jag inte kunde sluta skratta åt! hahahah xD

-"Haallåååååå?
-"Hallå?"
-"Hallå?!"
-"Nämen vad gör du i säcken?"
-"Öppna då!!!!"
-"Men det är ju till mig!!!!"

hahah! kärlek till det!

Imorgon blir det spännande. Ska ju på det där mötet om ett jobb...NERVÖÖÖÖÖÖS! eller jag är inte så nervös nu..mer lugn men känner mig själv..lär vara väldigt nervös, snubbla över orden och massa. Hoppas det inte märks så mycket iaf:P

Ha det bäst alla! PUSS


Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0