Nya headern

Nu har jag äntligen fått upp min nya header...eller jag och jag, det är ju min syster som fixat med den! Tack! ;D<3

Just nu ligger jag i sängen och har det lagom roligt. Lyssnar på musik och brottas lite med mina tankar.
Jag försökte ladda ner The Vampire Diaries och One Tree Hill men det gick ju inte!!!:( Måste se vad som händer ju!!! Måste få se snygga Damon och hur det går med Jeremy och alla!! Sen i oth...Clay och Quinn ligger och blöder efter att psyko Katie skjutit dem!!!:O Kan inte vänta typ 6 veckor eller vad det är för att få reda på vad som händer!!!

Ikväll är det bara jag och min broder hemma..mamma jobbar seeent ikväll. inte innan 24 sa hon. Vill ju inte att hon ska gå själv hem men jag tycker det är läskigt att gå ute själv i mörkret speciellt nu när jag fått reda på att det var någon som blev misshandlad eller våldtagen på grusvägen här vis oss...Usch!!

Är det någon som tittar på Kungarna av Tylösand?? hahah, alltså jag dör! det är så underhållande! Jag kom att titta på det för att en som är med..Jockiboi heter han, han var inne på min bdb och så kollade jag hans och vips så var annonsen där och så klart var jag ju tvungen att se det!!

Hoppas att alla har en uberhärlig lördagskväll!!!
PUSS


Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0