Ont i ryggen+ chokladsug= dålig kombo

Idag har varit en dålig dag. Min rygg har värkt så in i norden. Legat i sängen eller i soffan hela dagen och har knappt kunnat gå. Helt sämst, nu när det varit fint väder med.
Idag gjorde jag en köttförspaj den blev mums!:D Något bra med dagen!
Sen ville jag ha något chockladigt med istället för att bara köpa en chokladkaka så skulle jag prompt baka något! Chocolate chili brownies. MMMH tänkte jag. JA det skulle ha varit MMMH om jag inte haft så mkt chili i, smarta jag!
Jag mumsa iaf i mig en ruta, får se imorrn om alla är lika starka:P
Nu sängen (IGEN). Imorrn blir det kanske Parken Zoo med Mary, som att jag inte är där ofta nog ;P HAHA
Godnatt mina älsklingar♥

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0