1 månad sen sist..

Hej alla fina!
Nu har det gått 1 hel månad sen sist. Jag måste säga att tiden bara flugit förbi, lite synd tycker jag för skulle vilja njuta lite mera utav sommaren, eller vad säger ni?
Det är ju augusti som ni vet men jag tycker det känns lite tungt ändå. Snart ska alla iväg till skolan igen och träffa alla sina kompisar och själv sitter man hemma utan jobb. Jag väntar på svar från vissa ställen men jag kan ju inte bara sitta och förlita mig helt på att jobben är mina.
Sanningen är att jag kommer sakna att gå till skolan, träffa kompisar och ja, plugga. Det är ju det som jag gjort större delen av hela mitt liv.

Jag hoppas iaf att värmen kommer tillbaka så alla kan får njuta lite till och vara ute och ha mys med nära och kära.

Veckan som kommer nu så är det Å-festen! Den perfekta avslutningen på sommaren enligt mig! Det var det iaf förra året får se hur det blir denna sommar. Jag har inga större planer gå ner dit men vi får se vad som sker..inget är omöjligt. Jag och lampan har bestämt att iår, 2010, ska vi åka på The Voice i sthlm. Vi har bestämt det hur många år som helst med det aldrig blivit av men iår ska det verkligen bli slag i saken!

Hoppas att alla haft en underbar sommar! :D
PUSS


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hoppas oxå att sommaren kommer tillbaks igen. Hösten blir ju så lång annars. Hoppas du får svar snart så du vet vad du ska pyssla med i höst. Ha det så bra! Kram Anna

2010-08-08 @ 14:04:10
URL: http://ansen.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja, se till att komma iväg nu!!! The Voice är bra :D Kanske kan hänga med om man har tid och man får?



ÄLSKAR DIG OCKSÅ!!!!

2010-08-08 @ 14:35:05
URL: http://luumastankar.blogg.se/
Postat av: Helena

SV: OH NO :p din lilla tjyyyv ;) Klart du får ta den! Har en annan bild du måste ha på dig! DU ser så vuxen och proffsig ut!!!

2010-08-08 @ 14:36:27
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0