sjung om studentens lyckliga dagar!

Idag har jag, mamma och helena varit på Ellis student! guuuud, vad kul det var och det var extra kul eftersom vi inte setts på över 1 år...så dumt av oss! Det var jättetrevligt och hon var helt överlycklig men å andra sidan vem är inte det på sin studentdag? Det börjar ju även närma sig för mig! NÄSTA VECKA!!!! :D IIIIH! så mkt såm måste fixa och donas med!

Jag ska försöka lägga in bilderna så fort som möjligt + att Jonna(ellis syrra) ska skicka alla bilder hon tog idag.
Åh, vilken underbar dag!

Nu är det sängen för mig..det ska komma någon gäst imorgon på samhällen, vet inte riktigt vem men det visar sig!

Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Så spännande! :D



Natti natti söta du<3

2010-06-01 @ 23:57:48
URL: http://babymelody.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0