Schtek!

Måndag kväll och snart tisdag! Dagen har varit underbar! Vilket fint väder vi har eskilstuna!!! (hoppas att alla andra i också haft det fint i eran stan;)
Idag har jag varit i skolan..inte så värst jobbigt. Centerpartiet höll föredrag för oss inför valet och det är massor av såna fördedrag denna vecka. I början var det ju lite långtråkigt men sen där frågorna kom så blev det annat. haha, alla vände sig emot representanten och det var faktiskt underhållande:P

Annars har jag spenderar dagen men bästa milla! vi har schtekigt i solen och mera utav det blir det imorrn! :)
Alltid lika roligt med dig<3


När jag kom hem så var Annette över och då hitatde jag en väska på mitt rum där det står Oriflame! Tack så jättemycker för gratisproverna av parfym och smink! :)

Nu är det dags att knyta sig, en solig dag imorgon också att ta tillvara på! :)

God natt! Puss


Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0