Trötter..

Usch och blä vad trött jag är. Sittter snart och nickar till framför datorn. Fattar inte varför jag är såhär trött. Det var ju en bra kväll igår som sagt och det är ju milla som gör det till en underbar kväll! Jag vann ju en nalle, det är den på bilden :D

Jag vann den på första försöket med en tia jag hittade när vi gick till strömsholmen, jaa..någon gång måste man ha turen på sin sida! Anna vann ju 2 men ena nallen eller det var en elefant fastande i snöret den har på huvudet och den hängde på kanten..och gud vad vi garva! Han som hade hand om den där maskinen tog ett annat gosedjur och slängde på den och då fick anna 1 på köpet. Milla och sandra fick inga men jag försökte ge min nalle till milla men hon ville inte ha den:P så idag ska vi försöka vinna nalle åt dig med milla! :D

Dennis, en av millas ragg jan man käll kalla honom försöker ta henne ifrån mig, men du ska veta en sak pal! det kommer aldrig att ske! :O visst hon har pussat och kramat dig men vadå det har hon gjort på mig med! hah, In your face!

Träffade käraste moster på tivolit också! kul att ses karin! :)
När jag och milla åkte Extreme fly första gången tror jag det var eller om det var andra så var den en jätte irriterande person som satte sig vi mig! Gaaah, vad sur jag var! Han körde upp sin armbåge i mitt ansikte leka tiden och det enda jag såg var hans jävla arm..kändes det som iaf! Sen klämde han fast mitt hår också, dumma fan!

Vi träffade några lillskitar också som attakerade oss med papper och sugrör. Dem tuggade på pappret och blåste det på oss sen. dem små äcklerna. men vi lyckades skrämma iväg dem..muhahah!

Hahah, fick höra att smarta lampan bröt foten i onsdags när hon var stupfull! så nu får hon hoppa på kryckor och åka hiss i skolan! Pax för att åka med:D (om vi ska åt samma håll bill säga)

Nu ska jag fixa lite frukost. även fast jag inte känner för det. kanske kan göra äggröra eller ngt. får se:)

Ha det bra tills dess:)

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh! hon är bara liten bebis än Daisy, är inte ens säkert att vi ska ha henne än. Men jag önskar! Du får hjälpa till att övertala Jimmy! ;) men om vi skaffar henne blir det i oktober nån gång. :) Pussen!

2009-08-15 @ 13:25:12
URL: http://luumastankar.blogg.se/
Postat av: Milla

Den ser mycket sötare ut på bilden! Och ja, idag är de min tur!! Vetu, jag har några idéer också ;D på idag! Du ville ju ha dina shots ;P

2009-08-15 @ 14:26:05
URL: http://camillaedlund.blogg.se/
Postat av: Helena

Sv: Ja, jag vet! :) Hon är bra söt! Hihi! Jo det är ju lite ansvar med det. Men katter är mer lättskötta än hundar. :)



Tack så mycket söta du! :)

2009-08-15 @ 14:56:29
URL: http://luumastankar.blogg.se/
Postat av: Karin

Kul o se dig med Therese!! =)

2009-08-15 @ 18:52:50
URL: http://kakan84.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0