vimsig och tankespridd!

Då var det måndag igen! Hade ingen lust alls att gå upp imorse, som vanligt:P hehe
Jag mötte milla vid tågstationen och sen träffa vi madde i skolan. Svenska var första lektionen med någon film, Fröken Julie, hette den men den var ganska skum och den var lite långtråkig faktiskt. Efter svenskan tyckte jag och milla att donken passade bra in! jag provade Chicken napoli, den var faktiskt inte något speciellt så..väldigt kladdigt dock:P hehe
Sen var det bara samhällskunskapen och efter den sluta vi! WIIIIE! :D

Då träffade jag lampan! Den sötnosen hoppar ju fortfarande på kryckor! HAHA!
Jag köpte ett par leggings, som om jag inte har så det räcker! Sen åkte vi upp och fikade på åhlens! haha! Det var mys! Ganska snart efter det så blev lampis hämtad och jag gick till gina och köpte ett linne! måste hålla i pengarna, inte spendera TESSI:O  hehe. 
    
Gick förbi praktiken också, annica hade ringt. Så det blir att jobba imorgon då nina brutit foten eller vad som hade hänt. Känar lite kosing iaf! ;)

Idag har jag varit ganska tankespridd! Glömde nästan gå av bussen när jag var hemma och malin påminnde mig om läxan vi hade tills imorrn! Den är gjord för alla som undrade ;) Resten av kvällen har jag bara tagit det lungt och danne hjälpte mig att få tillbaka min papperskorg! tack<3 :D

Har alla haft en bra dag? :)

Kommentarer
Postat av: moa

hej jag är en anka hahaha. ser ut som att jag har anknäbb ;)

2009-09-01 @ 07:00:40
URL: http://milkymoe.blogg.se/
Postat av: Helena

Älskling.. det stavas Tjänar inte känar ;)



Fint linne med! Vill också shoppa mer! Mys med fika :D *avis* Kul med lite extrajobb, så tjänar du in det du shoppade för ;) Haha Love!

2009-09-01 @ 07:53:04
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0