"Det är så roligt att jobba med dig..."

Hello!
Nu ska det bli skönt att få lägga sig i sängen efter en låååång dag, jag är jättetrött också och det börjar kännas i hela troppen + att ögonen börjar dra ihop sig lite! Jag är tacksam över att dagen har gått jättebra och snabbt! Annica gav mig massa beröm idag och berättade hur roligt hon tycker det är att jobba med mig(a) Citat "Det är så roligt att jobba med dig för du är så självgående!" HIHI!!!! De tär jättekul att få höra och det gör ju bara att man ser mer positivt på praktiken, iaf jag :)
Det jag inte förstår bara är att jag har så fruktansvärt ont i knäna/ och vissa delar av benen efter en lång dag på praktiken, men inte varje gång heller. Jag springer ju inte runt som en galning och idag tycker jag det har varit ganska lungt ändå. Det känns typ som växtvärk men nästan 10 ggr värre. :(

Jag jobbade dem sista två timmarna då Annica åkte till torshälla för att förbereda inför kursen ikväll. Det var junder hela tiden! :P Milla och Malin N kom förbi för att vi skulle på en föreläsning på kommunfullmäktige. ja, det var ju inte det roligaste men det var en person som var lite underhållande då han pratade i skägget, han lät så roligt! HAHA

Imorgon är det halvdag på praktiken för att det är buffertdag, vi måste sätta igång ordentligt med projektarbetet flickor!

Ne, nu tar jag och beger mig till sängen, superskönt! Jag kommer säkert sova som en lite griseknoe! :D

Hur har allas dag varit?

Godnatt!<3


Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Kul att höra sånt :D:D

2009-12-10 @ 22:38:51
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0