inte nöjd

Hallå där! :)
Idag när jag satt på bussen fick jag veta att vi inte hade lektioner idag..och jag blev snabbt förvirrad och frågade Madde om det men hon visste inget. Men senare fick vi reda på att några i klassen sagt att vi inte har svenskan så vi gick till småföretagande lektionen och där möttes vi av en ganska tom sal..vi behövde inte gå på denna lektion heller. Så istället så spenderade jag och Madde lite tid tillsammans! hahah! Ännu en rolig dag med dig! <3

Senare hämtade mamma mig, Tom och Alex för vi skulle och titta på lägenheten. Mäklaren var sen..och jag var inte helt nöjd med den då det rum jag skulle ha var pyttelitet...om man tänker våran bil i omkrets, så stort var det. SUCK! får verkligen bara plats med sängen då.

Mamma var jätte gullig och sa sedan efter maten hemma att vi kunde byta rum så att jag skulle få det stora rummet. Men nu känns det ju taskigt mot henne och nu har jag dåligt samvete också :/
Vad är era åsikter om detta?

Tearing myself apart about this

Vi fick även reda på att det inte är några ordinare lektioner imorgon så inte värt att gå till skolan, skönt!

Ha det bra tills senare! Bisous♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Kära du...lilla vän...det är inte lätt att få ihop allt. Tänker på dig/er och hoppas det blir bra!!! Det löser sig ska du se. Kramar

2009-12-08 @ 20:56:29

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0