Me want!!!

Hej hallå!
Idag så hände det inte så mycket i skolan! Jag och madde hade jättekul! haha! :D Men vi saknar fortfarande dig milla <3
Jag träffade mamma, bror och alex på donken efter vi slutat och så käkade vi där! Mums, men skulle hellre velat haft pizza men kan ju inte få allt man vill! Men mamma var ju jättesnäll och bjöd :)

Efter så gick vi lite på stan och till en besvikelse så hade dem inte den parfymen jag tänkt köpa till tom i julklapp..suck! måste tänka om där. Och jag har bara handlat 1 julklapp och det känns som att jag ligger efter men det är ju bara första december än så länge:P

Idag på lektionen när jag och madde satt vid datorn så hittade jag mina skor och väska till studenten!!!! ME WANT!!!!

Dem är inte dyra, bara 700:-!!!!!!! :D jag tror nog att dem ska bli mina!


Och en matchande väska är väll inte helt fel? 350:- kostar den :) Vad tycker ni?

Jag tycker så här! Eftersom att jag kommer jobba en del nu i jul och har jobbat ganska mycket nu under hösten så förtjänar jag att unna mig dem här skorna och väskan om inte mer saker! :D Så vad gör det om dem är lite dyrare än vad jag tänk? Jag tar ju bara studenten en gång! :)

Idag har jag inhandlat: Underkläder, duntofflor, termosmugg och stövlar från skopunkten! :)
Jag var egentligen ute efter träningskläder..det var där jag blev på dåligt humör! :P Men jag får leta vidare och fundera.

Vi har också varit upp till sjukhuset och hälsat på farfar Gunnar, jag tycker så synd om honom :/ Och om farmor Ulla! :/ Man ser att dem lider, båda två! Hoppas att det kommer på sin rätsida snart! <3

Hur har allas dag varit? :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Dem är verkligen jättefina och jag tycker du ska köpa dem! Man tar ju bara studenten en gång här i livet!



SV: JOHO! Du är jättejättejättesöt <3

2009-12-02 @ 10:28:14
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0