Nervös men ändå inte

Hallå! :D
det känns som att jag måste komma fram till ett nytt intro på varje inlägg, känns som att jag tjatar sönder er med mina hej xD haha

Jag och milla åkte ju iväg för att kolla upp lite om träningen men vi insåg senare att det är lättare att ringa dit så vi får väll göra det. Kanske blir av i helgen eller något:P

Jag såg ju fram mot denna helg då jag och milla skulle ut på krogen men hon dissa mig nu i veckan..snyft! Men vi bestämde att vi ska gå ut nästa onsdag, dagen innan avslutningen! Så att vi kommer bakis till skolavslutningen :D HAHA! Vi måste ju göra den minnesvärd då det är sista julavslutningen någonsin på eskil! :D

Imorgon är det prakitk igen och ni vet min vanliga känsla på det men jag undrar varför jag har den? För att alla gångerna har motbevisat just det känslan. Varför är jag så nervös när jag vet att det går bra? Och visst, jag gör många fel ibland men inte så stora som är värd en utskällning bara en påpekning.
Det som är skönt är att jag bara går hela dagen imorgon och sen halva dagen på fredag sen är praktiken slut för detta halvår! :D

Det ska bli superskönt med jullov trots att jag ska jobba största delen av det men det kommer gå prima har jag en känsla av!

Nej, nu tror jag att jag måste plugga! :O om jag nu ska göra provet på fredag. Shame on me som alltid börjar plugga försent.

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Helena

SV: Åh jaha! Nej men precis! Det kanske inte är så kul! Jobbar mamma i helgen eller? Puss!

2009-12-09 @ 19:17:41
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0