Great reality or not!

Fy vad irriterad jag var när jag kom hem!!!! Att folk inte lär sig? Visst, alla är bara mänskliga men ändå! Säger inte att jag är helt fläckfri eller så men! Om man sagt en sak så fullföljer man väll ändå den? Eller vad är det för en twistad reality ni befinner er i?

Just nu sitter jag bara här! Har inget specieltt för mig. skulle egentligen behöva plugga men orkar inte:O Får skjuta lite på det men det är inte bra iaf:O Det är ju Grey's Anatomy som gäller ikväll! YAY!:D Älskar det! <3


Och BTW!!!! Jag är jätteglad över att jag och milla ska åka på studentkryssningen:D <3

vad har alla för sig?:P

Kommentarer
Postat av: Diana ♥

Just nu är det tävling i min blogg i samarbete med Kiddoz där man kan vinna presentkort för 400 kr - var gärna med! =) Kram kram // Diana

2009-10-15 @ 18:27:03
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0