boring!

åter framför datorn igen:P haha! Jag har så sjukt tråkigt! :O ingenting att göra :/ Jag skulle ha tittat på Desperate Hoisewives men jag har redan tittat klart på säsong 4. Och jag skulle ha tittat på Charmed om inte syrran hade lånat hem boxen. Så ja, här sitter jag igen:p är inte speciellt trött heller så:P hehe

Jag tänkte lägga in en video på det där som hände på stan igår! Eskilstuna fyllde ju 350 år!  Ni vet det visuella som skulle visas om eskilstunas historia på himmlen. men jag måste ju lägga upp filmen på youtube först och det orkar jag inte ikväll:p så jag lägger upp den vid något annat tillfälle:P haha, alltid jag och skjuta på saker och ting :p Men det var verkligen läckert! :) och jag och annica lyckades med våra arrangemang, dme passade väldigt bra ihop med föreställningen;)

Och giss avilka vi stog bredvid om inte några medlemmar i gruppen Kent! Yes, det är sant;) haha
Det var dem som hade gjort musiken till föreställningen också:)
Jag var och tittade på det här med milla! det var häftigt och så men tråkigt eftersom att det rengnade och stackars milla var jätteblöt efteråt :/ som tur var hade jag luva:D

Resultatet på annicas och mina arr:
 

Hoppas alla har det bra där ute:)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka läckra arrangemang ni gjorde. Vad duktig du är!!! Kramar

2009-10-27 @ 13:38:54

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0