Trött och sliten

Jag kom till praktiken som vanligt imorse. Det ända ovanliga var att det var fullsmockat i omklädningsrummet:O Den första jag möttes av när jag öppnade dörren var lille Disel som viftade så glatt på svansen och sen när jag kom ut dit så var det Annica, Linda och två st nya tjejor som ska börja ha praktik hos oss (Stina och Julia). Dem var snälla men lite tysta. Det är ju första dagen så man vill väll avvakta lite:P Jag var ju iofs inte med dem. Jag var med Linda ute i affären och Annica var med Stina, Julia, Hanna och Hanna på lagret och band gravsmyckning. 

Jag fick göra några binderier idag. Det första gick jättebra. Klarade en stående galant utan alltför mycket hjälp. Det var värre med den liggande. Jag blev jättedepp för att det inte gick någe bra. Fast det var första gången men ändå!!! Jag gick och fikade och så när jag kom tillbaka var jag jätteillamående och ville bara hem. Och när jag könner så som jag gjorde blir jag oftast känslig och sen gick ju inget bra och jag kände gråten i halsen :(  Annica var jättegullig och frågade vad hon kunde göra för att hjälpa och så men jag försökte bara ta det lungt och ta en paus från binderierna. Linda hjälpte mig sen så att jag fick ihop den iaf:P

Det dumma är att när jag ställt in den i kylen och ska bocka av den på pappret upptäcker jag att den är till 23/10. Alltså, jag gjorde ett binderi 1 vecka för tidigt. Jag tittade ju inte på lappen för Linda sa ju bara hur det skulle vara. haha!  

Så jag får göra den nästa vecka igen:P

Nu har jag superont i ryggen och jag ska nog bädda ner mig i soffan och glo lite Charmed! Syrran ska ju ta med sig säsong 3/4 på söndag när dem åker hem igen. JUST JA!!!! Helena och Jimmy kommer imorrn!! :D

Vad har alla gjort idag?

Puss på alla!!!<3


Kommentarer
Postat av: Helena

Hihi jajamänsan! Jag hade visst bara 2 episoder kvar.. nu har jag supertråkigt :( Puss!

2009-10-15 @ 22:24:20
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0