dumma förskyldning!

Tjenixen bloggen!

Dagen har varit väääldigt seg då jag inte mådde så riktigt bra. Den här förbaskade förskyldningenn alltså!!! Men den ska inte få stoppa mig! Jag ska åka till södertälje ändå och får verkligen hoppas på att jag inte smittar ner helena och jimmy! haha!:P

Ja, på praktiken idag fick jag vara med bea igen! YAY!!! vi var i stan och esponerade upp interflora serien! Det blev bra! :D så nu får alla i eskilstuna och alla andra också om ni vill komma hit att gå till drottninggatan till affären Interflora Blomsterverkstaden ooch kika på vår fin fina exponering!:D jag skulle ta blid men min kamera dog! sorry. Men dagen var som sagt seg pga av hur jag mådde. Men jag ska försöka gå imorrn med, torshälla då och med bea också! Om jag går så kan jag åka till tälje också:D

men nu ska jag nog ta mig ngt att äta för det kurrar i min mage så kan jag käka och titta på idol samtidigt! :D

Ha det bäst alla!
tjing, tjing!!


Kommentarer
Postat av: Helena

KOM KOM KOM! Vi ska ha en tjockis helg! <3

2009-09-17 @ 20:21:49
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0