GH och Buzz!

Just nu sitter jag hemma hos min käraste syster och spelar Guitar Hero och sen blir det Buzz:D Jimmy ligger i sängen och mår dåligt. Blev lite för vilt igår kanske;) hehe. Jag har längtat efter er så jätte mycket iaf. Detta kommer bli en härlig helg!:D


Det var ju praktik igår i torshälla:P Vi höll på med en konservering mest hela dagen, vilket jobb alltså! Men det blev ett bra resultat iaf. och JAG fick skriva själva skylten till tavlan. :D Jag och bea fick sluta halv 5 för att vi började 8 i torsdags. Det var skööönt! Jag och bea tog bussen in till stan och jag hoppade av vid godisland för att jag skulle köpa med lite gottis till tälje:D
Jag fick lite panik när jag skulle gå på tåget. Höll på att gå på fel så jag ringde förtvivlande till helena och frågade en massa. Det visade sig att jag gått på fel tåg men som tur gick jag av lika kvickt. Jag åkte till läggesta och visste inte vart bussen skulle gå ifrån så en vänlig själ visade mig vägen:P hehe smarta jag är xD
Väl framme i tälje kommer systra mi och möter mig, vi babblar på i bussen, det var ju ett tag sen vi sågs:O <3
När vi kom hem så hade jimmy gjort mat, tacos! MUMS! jimmy lämnade oss för att supa med sina arbetskamrater. Så vi bestämde oss för att titta på film och jag somnade efter halva :P hehe, jag var så trött:O Får ju inte glömma bort att skriva en rad om sassi! Hon är så hårig och söt :D men nu är det min tur igen så håll tummarna;)

Kommentarer
Postat av: Helena

Gud så kul vi hade!

2009-09-20 @ 21:00:48
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0