lördag!

Idag har jag och familjen städat och röjt på tomten pga situationen. Det tog nästan hela dagen faktiskt. Men jag har hunnit med att kolla på sista Grey's Anatomy avsnitten innan den nya säsongen börjar:D Jag älskar den serien! Brors tjej, maria, är även hon ett stooort fan av Grey's! Me like:D

Vi har just käkat och så. Nu sitter jag här:D Sitter och väntar på att inspelningen ska bli klar, jag spelade in She's the man! Då ska jag mysa ner mig i soffan och få mig några goda skratt! :) Min lilla flirt teknik fungerade:D jag och mamma ska ner en sväng på stan imorrn:D

Vad har alla för sig idag? :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Hur känns det med allt? Ja snart är Tindran 1 år...nee hon har inte berättat vad hon önskar sig ännu...haha. Något fint kanske!!! Kramar

2009-09-26 @ 22:22:34
Postat av: Helena

Vaddå situationen!? OCH när fick Tom tjej?! Hatar att jag inte får veta något :S

2009-09-27 @ 23:14:02
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0