050909

Tjenixen bloggen!

I torsdag var en lyckodag för mig! iaf på kvällen! då köpte jag min älskade klänning från stylebystars och jag är helt förälskad! Hoppas den kommer på måndag nu! :D

Fredag var det ju praktik och massa att göra hela dagen! På kvällen kom lampan hit och vi hade mys framför tvn sen gick vi och la oss!
Idag har vi bara tagit det luuungt framför tvn. Först blev det Never back down, scary movie 4 och till sist Peter Pan<3 mys med dig lampis!

Vi beställde mat idag från pizzerian då mamma är slut efter en hård dag på jobbet. Jag tog kyckling med bröd! MUMMA!
Och nu sitter jag här, fick veta för ett tag sen att danne ska käka på ming med några polare och sen festa!
 FUSK, jag vill också ha ming och titta på den söta kinesen! :D iiih!

Jag vill ha massa pengar så jag kan köpa massa skor och kläder!!! kan inte någon bara ge mig 1 miljon eller ngt?? snälla(A) jag delar med mig ;) hihi

Planer för söndag:
Ta det lungt, plugga, städa, ta det lungt, duscha, ta det lungt, m.m... :D

 


Kommentarer
Postat av: moa

glöm inte att vi såg stay alive också ;)

2009-09-06 @ 12:28:50
URL: http://milkymoe.blogg.se/
Postat av: Milla

Jag vill också ha pengar så jag kan köpa MASSA skor och MASSA kläder (a)

2009-09-06 @ 12:44:13
URL: http://camillaedlund.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh! låter som härliga dagar! Klänningen är superfin! Önskar att jag hade massor med pengar! Då kunde jag köpa min symaskin direkt!

2009-09-06 @ 18:25:46
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0