Det är dags för Fredagsmys!!!

vilken härlig dag med solsken idag! ME LIKE!!!:D

Idag har jag träffat en söderslagen Lampa, hon har kommit hem fråk kreta! oj, vad jag saknat henne! Vi gick på stan och handlade lite och pratade. Massa trevligt<3
Jag skrämde min moster Karin också..hahaha! det var kul:D

Nu väl hemma så mumsar jag i mig pizza! mmmh! ;P
Ska se om jag ska gå till Lampan och linda på filmmys och sen kanske vi tar en trip till Åfesten. Imorgon bär det av till sthlm för att gå på The Voice 2010 så måste bestämma lite med dem om när och var:)

Hur har alla ni det? Vad händer ikväll? :)
 NU väntar pizan på mig:P
PUSS

Kommentarer
Postat av: Karin

Hehe, jag var inte alls beredd ; ) Men kul att träffa dig!! KRAM

2010-08-14 @ 12:40:06
URL: http://kakan84.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0