Fix och trix

Monday.
Idag så började mamma jobba. Känns tomt att inte ha henne hemma, men min bror Tom är ledig hela veckan från Parken Zoo så får tracka han lite:P
Vi gjorde fattiga riddare till frukost och det blev ju som det blev. haha, de första blev en disaster men sen så gick det bättre och det var väldigt gott faktiskt. Jag är nästan sugen på något hela tiden då jag nästan jämt är hungrig..undrar vad det kan bero på:P

Idag så ska jag fixa lite här hemma...kanske städa lite mera och fixa lite brev och sen en present...någon i våran närhet fyller ju snart! hihi! :)

Hoppas att ni får en härlig dag även fast det är lite gråmulet!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att du ar det bra!!! Då får du vänta några veckor till innan du får svar då. Ha det bäst!!! Kram Anna

2010-08-10 @ 19:58:49
URL: http://ansen.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0