helt slut

Alltså guuuuuuud vad skönt att vara hemma!:O Jag är helt slut!Imorse började jag kl 8 för att vi skulle hinna med alltidg som skulle hända under dagen. Det var en jättebra början men sen blev allt bara mer stressigt! Jag fick göra arren till Bistro Bar, har tagit kort men orkar inte lägga upp dem idag så det blir imorgon! Sen har det varit massa kunder, beställningar, telefonen har ringt och ett stort bröllop att förbereda. Det har varit fullt öv hela dagen och det känns verkligen i benen, fötterna och faktiskt i resten av kroppen också.

Jag slutade dagen lite efter 19, då tog jag bussen ut till pappa för vi skulle grilla och så. Nu väl hemma så sitter jag nästan och nickar till utan trötthet! Det blir nog att krypa ner i sängen och sova ut!

Imorrn är det Springpride festivalen med lampan! skojjigt! :)

och just det! Kanon väder idag också! Vågra man hoppas att det blir samma i helgen också? ;P

Hoppas ni haft en supermysig fredagskväll :) <3


Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0