Bloggen lite bortglömd

Hej hallå bloggen!
 Det snöar och snöar hör! Det snöade ganska mycket igår när jag gick och la mig med och, jaa..det har ju kommit lite. Hoppas det inte är halt under bara.

Kom på mig själv idag..bloggen då?! så har jag gått flera dagar utan att blogga men jag kan se det som en liten energiladdare så jag har ork och känner för att blogga igen.

Nu sitter jag med Varm choklad och lyssnar på When the stars go blue. Ska strax fixa mig för jag och Lampan ska gå ut i snön och till vilsta men inte till pulkabacken utan för att kolla upp med praktikplats!


DB!

Hoppas ni har det bra där ute! ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja vi måste höras om pysseldagen:)

Så du o Gustav hade lite skoj i

Taxinge!!! Trist att det var lite knas men vi får höras och prata mera:) Kram Anna

2010-11-24 @ 21:58:20
URL: http://ansen.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0