Min säng är mitt tempel

hej hallå där ute!
Idag har jag varit och hjälp Lampan. Hon har gjort illa ryggen så hon knappt kan gå. Så snäll som jag är ställde jag upp för att assistera henne.

Lampan och jag♥

Vid kl 17 var jag och mamma till Annette och hon hade något inredningsparty. Kändes som att jag bara satt och gäspade hela tiden för var så grymt trött och är det fortfarande.
När vi gick hem och nästan var hemma så kommer jag på att jag glömt min väska! järnspikar också! fast så lät det inte när jag kom på det. Det var droppen och sen kom all ilska och det fortsatte.

Skulle vilka göra mig av med all ilska men hur lätt är det bara att släppa allt på samma gång? Skulle vilja ha sönder en massa porslin och sådär som man kan se i filmer, det ska vara väldigt frigörande.

Tänkte lägga in en utmaning jag fått av min syster, klicka för att komma till hennes blogg.

4 TV program 
Grey's Anatomy
Desperate Housewives
One tree Hill
Cougar Town
(egentligen har jag flera favoriter och de är inte numrerade!)
4 saker jag gjort idag
Assisterat Lampan
Bokat tvättid
Glömt min väska hos Annette
Tittat på Hollywood fruar
4 saker som jag längtar efter
Pengar
Egen lägenhet
Fredag
Ett jobb där jag trivs och mår bra på
4 saker på önskelistan
Pengar
Dator
Egen lägenhet
Nytt smink
4 saker som jag avskyr
Tjat
Folk som snackar en massa skit (spec tjejer)
Bråka med de som står mig nära
4 saker jag tycker om att göra 
Vara kreativ, pyssla
Sova
Träffa nära och kära
Mysa
4 saker jag ätit idag
Philadelphiaost
tagligatelle
Bulle
Ballerinakaka.


Måste bara säga att jag älskar min säng! Den finns alltid när när jag behöver den, den är skön, varm och gosig och jag spenderar väldigt mpnga timmar i/med den. Så ja, min säng är mitt tempel!

Ha det bäst alla söta, nu ska iaf jag snart gosa ner mig i mitt tempel!
XOXO



Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0