Första inlägget!

Hej alla glada!

Nu har jag skaffat en blogg...det tog sin tid att få ordning på den med mkt om och men. Gick inte så bra för mig att fixa headern så milla hjälpte mig :D och jag blev så nöjd! Tack så mkt milla-bu! <333
Danne A, tycker inte jag ska blogga om hur meninglöst mitt liv är och massa deprimerande saker, och det har jag inte tänkt heller. För om man gör det så blir bara omgivningen också deprimerad. Och! Jag är ytterst sällan deppig, jag är oftast glad :D

Hoppas att alla haft en great helg också! Ha det!
                                                                                             Pussar&Kramar till alla!!

Kommentarer
Postat av: lampan

cool design :D jag vill också ha en snygg design :(

2008-10-05 @ 21:42:40
URL: http://moooe.blogg.se/
Postat av: Magnus

Tjoho! Tänkte bara tala om att jag varit här ;) Kram!

2008-10-06 @ 16:05:51
Postat av: MiillaaN

hihi jag är bäst jag vet ;) neä skojja xD säg bara till om de är nåt :) hjälper gärna till.. typ om du vill ha ny header och bakgrund o så :)

2008-10-06 @ 20:25:15
URL: http://myliifeasmiillaan.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0