Tisdag

Praktik idag :D Åkte hemifrån vid 07.45 och kom till t-hälla vid 08.45. Fick vänta ett litet tag på att få komma in i värmen. Allt var som vanligt på morgonen, exponera ut allt, soppa och så. Jag gjorde en liten sak till Tindra! Vi har små krukor i form av små skor, så jag tog en rosa sko, lite oasis i, en ros, lite talensia och grässtrån. Det blev jättesött :D Sen gafflade vi lite tatarika, tack och lov att det är slut nu! Vid klockan 1 åkte vi, Annica, Bea och jag, till västerås för att grossisten hade öppet hus. Det var kul att få se hur det såg ut där och det fanns så mkt saker också! Vi plockade på oss massa julsaker och krukor. Vi ska ju öppna en ny affär snart så måste ha massa fina saker att exponera med! Det bjöds på mat där också och vi hade det jätte kul. Efter vi varit där åkte vi till Ikea!!! :D Annica skulle köpa avloppet till affären och jag och Bea fick gå lite själva. Vi fastnade vid mjukisdjuren xD Sen åkte vi hem igen. Kul att få komma iväg lite och inte bara vara på praktiken.

Jag blev hämtad vid 6 och då åkte vi till min moster Anna och kussarna Gustav, Jonathan och nyfödda Tindra! Anna tyckte att skon var jättesöt och blev glad! Jag fick natta Tindra den kvällen, hon somnade i min famn och hon sov så sött!

När vi kom hem så tittade jag på Ugly betty och Desperate Housewives sen var det natti natti!

Det var en bra dag!!
                                                                                                                                                                                    P&K


Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0